Posted by: marhafuadah | July 11, 2009

penyakit ‘M’

salam…

dah lama aku tak update post..ni sbb penyakit M aku dtg lagi..ingt lps alfa juliet n kak huda mencabar aku dgn blog2 depa yg best,jalan jugak…tapi hampeh!..

skrg ni aku rajin blog hop je..nak nulis citer memng banyk..mase je yg tak pandai manage..hehehe..

lps cuti sek 2 minggu a.k.a. kursus,aku makin2 bertmbh kejenye..

ade je keje yg menimbun..kem bestari sek,data jqaf yg kena antar ppd..assignment maktb..hantaran member..and tak kurang jugak persiapan utk my weeding..kire2 tak smpi 2 buln setengah je lagi…

smpaikan dlm kursus kat sek arini (kursus peningkatan profesionalisme) aku dpt 10 markah utk stress!!! malu giler wei..nmpk sngt aku ni tak pandai manage keje..penceramah tu cakap,” ha ni mesti pikir persiapan kahwin ni..bla..bla.bla..bla..” waaaaa…org lain takde smpi 10..ade yg takde langsung!…ye lah..mane leh tido sblum ni..tido pun tak nyenyak..hubby aku tak tau pun..dia  tau “teringin makan makanan ni la hubby..leh masak..”….alamak sory hubby! terkata kat awak pulak…hehehe..luah perasaan jap..tapi hubby pun lagi bnyk kena pikir kan..maaf bnyk2…

so skrg ni ade sdkit ‘lega’ jadual aku..wpun ujian bulanan start 20hb ni..so lps ni wat2 sibuk ngn kertas ujian..n after this distribute my weeding card to my dearest fren!…

so my member2 yg ade baca this post,plzz send ur address ye..senang nak anatar kad..

ok chau chin chau!…


Responses

  1. ko stress pasal nak kahwin..memang mcm2 risau..huhu…tapi rileklah..nanti dah kahwin, actually takde apa yg perlu dirisaukan..haha

  2. memang la hubby farah asyik teringin nak makan je sbb farahkan pandai masak…masak pulut durianla, sambal telur pecah la, solok lada la…yummy… belum habis tulis, dah meleleh air liur….jangan jadi macam solihim 2 J dah la ye…

  3. sekarang ni semua orang kat sek kita stress. Keje 6 hari/minggu. Keje berlambak2…. kalau akak pun rasanya boleh dapat 10 mark gak untuk stress tu….


Leave a comment

Categories